maandag 18 mei 2015

Z E I L R E I S - zondag

Iedereen stond klaar en  op tijd... behalve ik!
Uiteindelijk bleek ik nog net op tijd.
Drie treinen moesten wij nemen: trein 1 van Gent naar Antwerpen; trein 2 van Antwerpen naar Amsterdam en trein 3 van Amsterdam naar Enkhuizen.

Aangekomen, kregen we de boot te zien en ontmoetten Sien en Iris, de schipper en scheepsmaat.

We maakten nog een korte, maar mooie wandeling en gingen slapen.

JOPPE

Om 14u50 werd iedereen aan het station verwacht; alleen ik was er nog niet.
Daar kwam om 15u verandering in.

De eerste treinrit vond ik de leukste, jammer genoeg duurde die maar zo'n 45 minuten.
De tweede rit -naar Amsterdam- duurde 2 uren. Jone en ik zaten naast elkaar en lazen.
Tijdens de derde en laatste treinrit mochten we ons avondeten opeten.

Toen we op de boot waren, mochten we op de kamer. Indira en ik konden niet binnen, 
omdat Heleen en Destiny aan het uitpakken waren. De kamers zijn zó mini dat we er niet met 4 inpassen.

LENKA


Geen opmerkingen: